nu är det dags för skärpning, bitches! ;)

Nu är det så här, att det va VÄLDIGT länge sedan vi alla gjorde något tillsammans, inte ens under pip va alla med. Jag tycker minsann att det kan bli lite skärpning på det ellerhur?
(speciellt på dig Emma H ;)) Är det någon som är sugen på att hitta på något nästa helg?

Jag och Tommy prata om att  det va fint väder om vi kanske skulle grilla och sedan ha fest, någon som är intresserad? (Är det skitväder så får vi skita i själva grillandet) Helena skulle ju komma ner den helgen oxå, så det kan ju bli skoj för henne att få träffa dom flesta, right? ^^

Eller varför inte vara "rebeliska" och dra in te storstaden och festa, skulle ju kunna vara något det med? höhö ^^




Kom igen nu, nästa helg hittar vi på något skojigt! :D


Kommentarer
Postat av: Emma H

Jag ska dricka på fredag (;

Karlstad elle? :P

2010-08-15 @ 13:42:22
Postat av: Åsa

Haha men jag menade med oss ;)

ja kanske det, varför inte? :D

2010-08-15 @ 13:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback