Inte långt kvar! :)

Snart är det Onsdag och då drar vi, ska bli så mysigt^^
Bara vi 3, och massa sagofigurer, kan det bli bättre?
plus att vi ska göra en riktigt Svensson semester, det enda som fattas är väla hund och husvagn ^^
Men det kan vi minsann klara oss utan!

Haha jag frågade Hanna igår om det känndes spännande att snart få träffa "pippi"
Då svarar hon: jag vet inte riktigt.
- men vadå då?
- nej men mamma, tänk om hon lyfter upp mig på sin häst, och sen lyfter hon hästen,
och jag kanske blir rädd då, och då blir det inge roligt!
-Men gumman, jag tror inte att det är någon fara, Pippi är ju jätte snäll!
- ja men mamma, hon är starkast i världen, hon kan faktiskt göra så!

tihi hon lät så gullig när hon pratade så där så jag lät henne hållas,
och sen säger hon:
-men vet du vad?
- nä vadå?
- jo jag kanske kan leka kull med pippi och poliserna!
:D

Hehe då vart det genast kul att åka dit igen!
min lilla sötnos!

Nä nu blire städning!

herrå bye bye


Haha en gammal bild från i sommras på mig och Hanna :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback