nej men se där..

Vi tar helgen redan i morgon, alltså är alla i familjen lediga! Helt underbart måste jag säga, och har jag tur så kanske jag faktiskt får sova ut i helgen och vara utvilad, eller vad tror ni? (;

Gött ska det bli i alla fall, det har varit rätt så håra veckor den senaste tiden, med sjukdomar som avlöser varandra och jag som måste komma in i skolan och allt annat krångel bland annat med Tommys jobb.. (nej han har inte fått sparken)

I morgon kommer Ulli och Johan hit oxå, har för mig att det va så vi bestämde i alla fall (;

Och min hårfärg har börja gå ur! :O jag måste ha tagit toning av misstag, för på visa ställen äre typ blont igen.. men jag ska färga håret snart igen, tänkte klippa mig först bara.. kanske ska ta och boka tid ^^

vad mer finns det att skriva.. Hanna växer så det knackar, och hon kommer börja på rävåsen skola, perfekt enligt mig! tycker den skolan är sååå fin :)

men nu ska jag typ.. öhm.. duscha? hatar att vara ensam hemma, eller ja ensam och ensam, men utan vuxet sällskap.. :P

aja

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback