sommarlov.

Eller vad vi nu ska kalla det :P

Idag fick jag i alla fall rätt gällande Hannas hörsel efter mycket om och men. Det började med att sköterskan från Karolina ringde mig i morse och sa att Hanna skulle utredas av skolläkaren och jag förklarade att det inte gick eftersom hon inte går i skolan, men så var fallet hon tillhörde 6:års och då skulle hon utredas där efter oxå fick jag höra. Jag vart total grinig på henne och tackade för mig och i stort sett slänge på luren i örat på henne. Några timmar senare ringde hon upp mig och sa att jag i alla fall skulle få en tid eftersom hon inte gick i skolan. Jaha tack, vad smart du är som kommer på det nu -.- men i alla fall, bättre att det ordnade sig.

Har även försäkrat Berit idag, så nu är båda katterna försäkrade, kostar typ 150 kr i månaden att ha två försäkrade, så tycker det är lite skumt att inte alla försäkrar sina djur. Urban kostar runt 80 kr och Berit fick vi lite billigare på eftersom det va 30% kattunge rabatt ^^ så har vi dom försäkrade på ca 25 tusen var, gött att ha så om olyckan skulle vara framme. (:

Haha förresten, alla kanske inte vet kom jag på, men Berit var ju en Morgan förut, men efter mycket om och men och talande med en vetrinär så kom vi fram till att hon faktiskt är en hona ^^ tyckte allt att hon såg lite konstig ut där bak ;)

Urban har börja bli sig själv igen i alla fall, lite tillbaka dragen är han fortfarande men det ska nog ordna upp sig i slutändan. :)

ne, nu ska jag sova och njuta lite av lovet, förhoppningsvis så blir det inte så många dagars lov, om jag har tur! :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback