äckliga vattenblåsor -.-

Nu har dom börja komma, dom omtalade vattenblåsorna på fötterna, jag blir rent utsagt galen! Jag har en stor fet jävel precis på mitten nedanför tårna och den gör så förbaskat ont så fort jag tar ett steg, ändå har jag nästan enbart kutat omkring i converse bara för att jag ska få slippa dom, men där gick jag tydligen bet i alla fall -.-

Idag har jag varit i skolan, haft en redovissning faktiskt och jävlar vad bra den gick, trodde jag skulle avlida sekunderna innan men det gick, jag är stolt över mig själv, fan vad jag är bra :D
Bokrecentionen är oxå klar, så nu är det bara att tagga inför "nationella proven" ojojoj, börjar bli nervös faktiskt hela mitt betyg hänger ju på det, och jag är ju så kräsen, så här duger det inte bara med ett G, VG ska jag ha! :P
ska jag låna pengar till en utbildning så ska det fan vara bra resultat oxå, det är så jag tänker, det ska inte vara onödiga pengar liksom ^^

Nu har jag tänkt att dra över lägenheten när jag är ensam hemma, men mina fötter sätter stopp, fast jag känner mig själv, och jag vet att jag efter det här inlägget och efter att jag har kollar runt lite på internet kommer dra fram snabbeldraken i alla fall. Jag funderar ibland på om jag har AD/HD eller något, jag kan aldrig sitta stil, och gör jag väl det så måste jag hålla på med fingrarna eller bita på läppen eller så. :P

Rastlöshet är bara förnamnet.

Den här veckan kommer bli brutalt hård, idag var det en heldag i skolan (nåja dubbellektion i alla fall) i morgon är det inför nationella provet, och ett möte på rävåsskolan med Hannas pedagog och pyskolog, Torsdag Matte, tvätta och sedan är det grill/städkväll på dagis och Fredag är det Nationella proven del 1.

Här i mellan ska jag hinna skriva i massa papper, ringa samtal som jag borde gjort för länge sedan och vara en snäll tjej, wohow ;)

Men allt går bra, och säcken börjar knytas ihop. Det känns bra, och snart är jag ännu ett steg närmare dit jag vill komma- jag är på gång nu, livet går i rätt rikting, och det känns underbart. (förutom mina vattenblåsor då)



Bjuder på en bild där man inte ser mycket av Hanna, dumt av fotografen för
hade hela hon varit med så hade de blivit en bra bild (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback