ÅRETS TJEJLISTA 2009!


.
.
.
Har du ett par blåa string? - nej tror faktiskt inte det, men kan hända :P
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? - det är ett par st ärligt talat :P
Vad gjorde du inatt ? - kollade på scrubs och sen sov jag, som normalt folk ^^
Och i förrgår natt ?- samma sak skulle jag tro :P
Vad gör du innan du ska sova ?- kollar på tv, för det mesta.
Kan du prata med din mamma om allt ?- Hahaha skrattretande.
Choklad eller glass ? - choklad ofc.
Push-up eller T-shirtbh ? - push-up, hatar t-shirt bh;ar.
Stövlar eller gymnastikskor ? stövlar :P
Kjol/klänning eller jeans ? - klänning helt klart :)
Hemstad/ort : Hjortkvarn från början, men flyttade te karlskoga för ca 8 år sen.
hårfärg – ska föreställa brunt..
längd – 154 :P
Frisyr – från början en lugg frisyr.. men vete fan vad det har blit nu :P
ögonfärg – tror dom är gröna
Skostorlek – 36
Humör – trött och stressad över julen ;P
Vänster eller högerhänt – vänsterhänt ^^
.
.
Tio saker om ditt liv
.
.
1. Har du nånsin varit kär? Ja, är det just nu ^^
2. Tror du på kärlek? beror på hur man ser på det, förut gjorde jag inte det, men jag har börja ändra mig ;)
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? - Han va en idiot, det förklarar väl allt ?
4 . Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? inte riktig ordentligt som tur är ^^
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta ? - kan hända..
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän ? HAHAHA nej.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom ? - kanske när man va yngre fast "älska" vet jag inte ;)
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon ? Ja, jag var det, men det har ju vissa sig vara bland det bästa jag gjort :D
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare ? haha nej inte vad jag vet :P
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? kanske
.
.
Tio saker: This or That
.
.
1. Kärlek eller pengar ? både och? ;) nej hellre kärlek
2. Vin eller öl ? vin
3. Dag eller natt ? en kuggfråga, men det får bli dag
4. One night stand eller förhållande ? Förhållande helt klart.
5. Tv eller internet ? Internet lätt, men tv är aldrig fel heller.
6. Pepsi eller cola ? Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? vad sägs om både och ? :)
8. Färgfoto eller svartvita ? svartvita är faktiskt mkt finare :)
9. Telefonkontakt eller face to face ? både och sörru ^^
10. Bilddagboken eller myspace ? inget av det.
.
.
"Har du nånsin"
.
.
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut ? Haha oja, pappa var så glad så glad ;)
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig ? nej det har jag svårt o tro.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar ? Ja, på tok för mkt saker..
4. Har du hoppat bungy jump ? Nej, och jag skulle spy av nervositet om jag gjorde det :P
5. Har du nånsin gjort slut ? jaoo...
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? Nej, det tror jag inte.
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa ? nej, kanske bara stucka en tå ^^
8. Har du nånsin gått på bio ensam ? Nej?
9. Har du nånsin tyckt att världen suger ? kan hända :P
.
.
10 snabba
.
.
1. Saknar du någon just nu ? nej faktiskt inte
2. Är du glad ? jao det duger
3. Är du fundersam ? Inte direkt. Eller jo, lite.
4. Är du uttråkad ? Haha lite grann kanske :P
5. Är du tysk ? Nejnej.
7. Är du italienare ? oh no.
8. Är du fransk ? Men nej.
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? nej skilda, och lika glad är jag för det, men gladast är nog räven ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback