dagen före jul :)

Snart ska jag och Tommy åka in till örebro och köpa dom sista julklapparna, det vi är mest ute efter är en sån där ligg vagn till dockorna, Hanna har tjatat om en sån i evigheter, och jag vill inte se hennes besvikna min på julafton om hon inte skulle få en sån, den står liksom högst upp på önskelistan, så vad gör man inte för sin prinsessa ? :)

så om ca en timme ska vi åka och lämna Hanna hos Morris (Louice) så får hoppas att dom får en rolig dag, men det tror jag minnsan att dom får, om jag känner Hanna och Morris rätt vill säga ;)

Hanna är så söt när hon sitter och tittar på julklapparna, hon tar upp en och känner, sen en till och en till, sen säger hon; MEEEN.. får jag bara mjuka paket ?! haha så söt är hon ;)
och nej hon får inte bara mjuka paket, men hon har bara lyckas känt på dom som är mjuka hittills :P
hon är väldigt intresserad av dom stora paketen oxå, men dom vågar hon inte riktigt ta i (?)

Urban är helt galen just nu, springer runt i hela lägenheten och upp på vägarna samtidigt som han skriker ;mjauuu rätt ut, tror han kan vara på g o bli könsmogen ?

kom på att jag måste köpa julklapp te Pappa, Johan, och Robert oxå, smart Åsa att komma på det sådär i sista minuten.. :P

nää ska försöka göra ett ryck här och föra över pengar te morris här igen, jag hatar o föra över mellan sweedbank och nordea, det funkar ju aldrig.. :/


anntar att jag inte kommer att skriva något mer, så vill önska er alla en god jul ! :) <3







Ha en underbar julhelg!
kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback