en vecka :(

Nu har Hanna åkt till Gammel mormor, hon ska stanna där en hel vecka, känns redan tomt och jag börjar ångra mig att hon fick vara där en vecka :(
men får tänka positivt, det blir kul för Hanna, hon får träffa släkt som hon inte träffar så ofta, och umgås med Simone och Linda, och hon har ju tjatat om att få åka till gammel mormor sen dagen före julafton, så hon är ju säkert jätte lycklig nu :)

jag pratade med henne i telefon nyss oxå, och hon verkade ha fullt upp med allt, berätta om att hon hade tittat på film, och sen läste hon en saga för mig oxå, den handlade om prinsessor och spöken ;)
sen avslutade hon ju med; Mamma jag tycker om dig, och jag kommer ju hem snart, men nu är jag lite upptagen ;) haha min söta tjej, hon kan vara så lillgammal ibland :)

men nu ska jag försöka rycka upp mig, för vi har ju faktiskt ett nyår att planera oxå, yey vad roligt ;)

Älskar min Hanna mest i hela världen <3




Hanna tankar med Morris, tror det va i slutet av sommaren :)

Kommentarer
Postat av: Emma H

Stora tjejjen nu =)

2009-12-28 @ 11:11:10
Postat av: ulli

snart tar hon körkort ;P

2009-12-28 @ 14:32:11
Postat av: Åsa

Haha förhoppningsvis dröjer det ett tag till ;)

2009-12-28 @ 14:55:47
Postat av: ulli

det går så fort så man vet aldrig ;) själv är man väl 45 eller nåt.. haha ;)

2009-12-29 @ 15:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback