HAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!

jag har hört så mkt om kissie, dessie, paow m.m så jag ville gå in och kolla på deras bloggar var det va för några ;) haha jag va på väg att ramla av stolen när jag läste bloggarna, men det va faktiskt inte pga vad dom skrev (nog för att dom verkade vara rätt inteligent befriade) utan för att jag skumma igenom komentarerna  lite smått sådär, och vad säger man ?!
haha jag kom iaf fram till;
1, deras läsare hatar dom, men fortsätter att gå in på deras bloggar för o komentera elaka saker, därav tjänar dom mer och fortsätter o bloggar.
2. om dom verkligen hatar dom så mkt, och inte vill läsa, se eller höra något ifrån dom, varför går dom ens in på bloggarna?
3. varför ens ödlsa energi på att sitta och skriva en massa onödiga komentarer ?
4. folk kan inte ha mkt bättre för sig än o trakasera andra ;)

Haha ja det va iaf lite, jag kan ju säga så här, jag gillade inte bloggarna, och jag kommer garanterat inte gå in på dom igen, bara för o lämna en elak komentar, känns inte värt det liksom, så jag håller mig helt enkelt bara borta ;)

Men iaf, tack för skratten, ett gott skratt förlänger ju livet ;D

HAHAHAHAHAHAHA ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback