Julafton

jag och Johanna måste vara dom mest bortskämda personerna i världen :) fick jätte mkt fina presenter bla; en rosa hårfön och plattång, en ny mascara, och ett present set med britney spears parfym, bodylotion och dusch cream av Tommy :) av Kenneth och Monicka fick jag; en hello kitty pyjams, knästrumpor, jeans legins, ett present kort på gina tricot på 700 kr, en hello kitty agenda, en lott och så känns det som att de va något mer som jag har glömt ;) av Louice fick jag; en rosa chips skål den är skitfrän ;) en hello kitty klocka och ett par Hello kitty strumpor, med andra ord, helt perfekta julklappar från alla :) höll på o glömma att jag fick ju en lott oxå av Tommys morfar, och 200 kr ^^

Johanna fick så mkt så det orkar jag inte räkna upp allt men lite; en dockvagn, en dockstol, en massa kläder, en docka, massa servis te dockor och kastruller, en my littel ponny häst, en sån där mjuk med hårt huvud, massa filmer och en dansmatta, osv.. haha hon är nog den mest bortskämda ungen i världen, men det är så det ska vara som hon själv säger ;)

jag hade iaf en trevlig julafton med massa god mat och trevligt sällskap :)

sitter i min nya pyjamas just nu och Hanna har sitt nya nattlinne på sig ^^

men nu blir te o vara social mot älsklingen här!

godjul mina söta vänner ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback