juldan

Idag är dagen då alla ska ut, på wickan statt osv, jag förstår inte riktigt nöjet, men det kan bero på att jag aldrig någonsin har varit ute på juldagen ? :P Tommy förklarade iaf för mig att det är bland den roligaste helgen o gå ut, och att alla är ute på juldagen. hm, så det kan säkert vara kul ;) jag vet ju faktiskt inte vad jag missar :D

btw, Hanna leker för fullt med sina nya julklappar, fast det är ett jävla liv ibland, men så får det vara :)
ska lägga in lite kort från julen här sen, när jag har tid, fast jag fick iofs så dåliga kort, men något bra finns det säkert ;)

Hanna ska med Louice te Degerfors idag och önska godjul till Matilda och ge henne en liten julklapp :) det kan ju bli skoj för henne :)

aja orkar inte skriva någe mer just nu :P

herrå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback