Kväll :)

Det blev pulka åkning iaf, och en lång promenad i snön ;)
jag skojade med Hanna och sa att hon skulle dra mig i pulkan, och då svarade hon; sätt dig då ! så jag satte mig, trodde aldrig att hon skulle orka dra mig, men där hade jag fel, hon drog mig hur långt som helst, så hon är bra jävla stark den där lilla damen :)

när vi kom hem så började vi göra mat, Potatis, Lövbiff och brunsås, så gött var det!
Tommy vart iaf nöjd med maten :)
nu sitter Hanna i duschen och Tommy letar efter bilder på familje racen eftersom han ska lägga ut den på annons, får se vad det blri för bil sen då :)

tog lite bilder när vi var ute, men orkar inte föra över dom till datorn nu, får ta det  imorgon om jag hinner :)

nä nu blir det snart film, antagligen barnen i buller byn :P

over and out





sötis Hanna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback