Lokal fixad :)

Så nu är Lokalen fixad :D bara o åka dit en halvtimme före i morgon o tända lite ljus och så :)
jag Tommy och Emma va ju jätte duktiga på o fixa sånt här, men det blir ingen mer gång ;)

träffade Peter och suss på Kronhallen oxå, eller ja, vi förföljde dom till Kronhallen om man nu ska vara helt ärlig ;)
kul o höra på Peter och Tommy när dom börjar härja, som två små barn ^^

nä nu ska jag umgås med Tommy och Lilla Urban här!

btw, fick en anonym komentar förut, och du kan ju skriva ditt namn, ist för o vara anonym så kanske jag kan tänka på att publisera din komentar, men små barn vågar ju inte sånt :P


haha !

jaja, what ever, bara 3 dagar tills Hanna kommer hem nu, mys! :D <3

over and out

Kommentarer
Postat av: Emma H

Jonas va oxå jätte bra på att fixa ! :P

2009-12-31 @ 02:15:40
Postat av: Åsa

Haha trodde jag skrev hans namn, men ja, han var jätte duktig han med :)

2009-12-31 @ 10:38:24
Postat av: ulli

vem är den mystiska människan utan namn ?

2009-12-31 @ 15:15:10
Postat av: Åsa

Ärligt talat Ulli så vet jag inte ;) någon snorunge antagligen ;)

2009-12-31 @ 16:25:24
Postat av: ulli

hmm okej.. nån som tyckte de va roligt kanske ! haha ;)

2010-01-01 @ 13:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback