Marieberg =)

Idag va vi inne på mellandags rean trots allt :) men fy fan vad mkt folk, och dom va ju helt galna oxå, verkligen rykte och drog i plagg, körde galgar i sidan på en osv, jösses vad blire ?!
hittade iaf inte så mkt på själva Rean inne på Gina, det va antagligen skit fult eller storlek XL kvar, det som jag hittade alltså, det va ju så extremt mkt folk så jag missade säkert något guldkorn ;)

Hittade iaf; en lång svart kofta, skit mysig! en lila t-shirt med döskallar, en lila klänning till nyår :) det va till det vanliga priset :) sen hittade jag 3 par trosor och 2 Bh;ar, och ett hårband ;) på rean. haha så nu vet ni det oxå :D
så mina 700 kr är borta nu, och min gaderob börjar helt plötsligt sväla över.. haha köpte ju liksom en ny stickad tröja till jul på hm, en lila med stor krage ;D och en grå T-shirt med paljetter på som jag inte har använt än, så får lugna ner mig lite med shoppingen nu skulle jag tro, men det är ju så kul! :D

igår beställde jag och Louice nya skor oxå, ett par varma uggs och ett par högklackade part stövlar blev det, hoppas dom hinner komma innan nyår bara :)

Hanna var hos Susanne, min syster medans vi va på Marieberg, dom hade åkt pulka och haft jätte kul, och hon hade varit så snäll hela tiden :) tycker inte det är rättvist mot barnen att ta med dom på såna där saker faktiskt, till och med jag var ju påväg att bryta ihop inne på Gina, vad skulle inte Hanna ha gjort ?

Tommy köpte sig en ny våg på Claes olson och en batteriladdare inne på coop, som inte fungerade ;) haha.

Nu sitter Hanna här och kollar på sin nya film Charlie och Lola, hon är så nöjd, så nöjd ;D
och Tommy står och lagar mat !

ajust jaa, vi tog ett ryck och städade hela lägenheten och bytte till dom nya sängkläderna vi fick i julklapp, så nu känns det väldigt lockande att gå o lägga sig:)

aja nu har jag fan skrivkramp!

bye bye



Kommentarer
Postat av: ulli

I morn ska jag göra ett försök med rean.. kommer vl förmodligen få ryck på allt folk.. :(

2009-12-26 @ 18:10:37
Postat av: Åsa

Haha ja antagligen, höll nästan på att gå ut ur affären innan jag va klar, vart så störd på dom ;P

2009-12-26 @ 18:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback