Mellan dags rean!

Måste verkligen in på Mellandagsrean i morgon, har ju mitt present kort på gina för 700 kr, och det kan man ju fynda mkt för om man bara kommer i tid, annars är det bara storlek 44 kvar på kläderna, och då sitter dom ju som tält på mig :( vill ha tag på en nyårskläning och lite nya vardags kläder, jag har faktiskt bara tänkt o köpa en klänning på present kortet, och sen kanske ett par jeans några tröjor kanske lite underkläder oxå, och en liten party väska, men får ju se först och främst hur långt present kortet räcker :)

Men kommer jag inte in dit i morgon så kan jag inte fynda så mkt som jag vill :/ buhuhuhu. men det går inte o ta med Hanna till Marieberg, hon skulle klättra på vägarna så fort vi kom in på själva gallerian, och det är ju inte roligt att utsätta henne för en sån grej bara för att mamma vill shopa på Gina. :P haha ! så jag får vackert hålla mig i skinnet ^^

presentkortet finns ju iaf kvar, det är ju huvudsaken !

Hanna tittar på Charlie och Lola nu, en film som hon fick i julklapp, vart lika populär som lilla prinsessan, det gillas :)

Vi va hos pappa en sväng förut och byte julklappar med Lotta och Dennis, vi fick jätte fina snapps glas av dom, såg nästan ut som miniatyr champang glas ^^ jätte söta va dom iaf :P sen fick vi ju en kvarting absolut vodka av dom oxå, vad det nu ska vara bra för ^ höhö!

Pappan och Annelie var här förut oxå och läman julklappar, jag fick en blå ljuslyckta och Tommy fick axe produkter, och Hanna fick papper, kritor och en dinusarie :P

ja det va väl allt som jag ville ha sagt tror jag ;P





Min söta Hanna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback