onsdag

hopp då var vi 18 loppor fattigare då ;)

Haha igår så va Tommy först o kollade på en bil i Degerfors, men den personen vägrade o prutta ner priset och Tommy vägrade att betala 20 tusen för den, för det va den inte värd. så där blev det ingen affär, så ringde han på en bil i Eskilstuna, så igår kväll åkte jag, Tommy och Tommy Ö upp ditt, det tog ju sin lilla tid kan jag säga ;)

men iaf, den här familjen bodde på landet och på grusvägen upp till deras hus va det glas halt! men det gick bra iaf!
det var verkligen svinkallt där oxå, va helt blå om läpparna, fötterna och händerna! usch vad hemskt ;)
Gubben som ägde bilen va oxå bra rolig, skulle visa upp allt han hade i bilväg osv, men dom verkade vara en trevlig familj!

vi fick komma in och värma oss en liten sväng oxå, samtidigt som Tommy skrev på papprerna, och gud vad jul mysigt dom hade, ett riktigt lantställe :) två små söta barn hade dom oxå, den minsta såg ut exakt som min lillebror när han va liten, långt blont lockigt hår ^^ haha ville kidnappa honom ^^

Haha iaf, det slutade med att volvon följde med oss hem så nu har Tommy för tillfället 3 bilar, och 18 loppor fattigare, jag tyckte minsan att jag kunde få köpa roligare saker, som kläder osv för dom istället, men det gick han inte med på, snålisen ;D haha.

När Örngren skulle parkera familjeräsen borta vid svedbergs så körde han fast i snön, det såg rätt så kul ut, speciellt när min lilla älskling börja butta på bilen ;D haha!

ja det va väl typ allt om igår kväll! ;P


Idag ska vi fixa lokalen, pynta och lite så, göra det lite mysigt så att säga. pust :P

och i morgon är det nyår, men för en gångs skull.. så har jag faktiskt haft ett bra år, dom senaste åren har varit skit år med massa sorg, svek och bortgång.. men det här året har varit toppen!

Jag har träffat massa nya människor, som jag tycker grymt mkt om, jag har fått bättre kontakt med mina gammla vänner och jag har ju träffat Tommy oxå ;) Hannas utveckling går framåt, och hon är världens goaste unge! ja, jag är fan lycklig!! <3


men nu har jag inte tid o sitta här längre, ska ringa till min Hanna, och sen städa lite här hemma innan jag ska fixa med lokalen :)

over and out.






Haha hittade den här bilden i telefon ;) jag ser bara konstig ut, men Hanna är ju hur söt som helst :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback