snö och kyla..

Jag börjar bli trött på Kylan nu, det är så förbannat kallt att inte ens Hanna vill vara ute, och det är ovanligt ;)

Iaf, idag va vi och tvättade bilen på statiol, men innan vi skulle åka så var vi tvugna att få loss bilen och det var ju ett mindre projekt i sig, men lite grus löser allt ;) sen såg Tommy att det läckte någonting under bilen så han vart skit förbannad och sa; Den här jävla bilen är för fan som en jävla julkalender, något nytt varje dag!! Hahahaha jag kunde inte hålla mig för skratt, så till slut kunde inte han det heller ;)

Hanna tyckte det var lite läskigt att åka i biltvätten men det gick ju bra iaf, till och med jag tycker att det är lite obehagligt, det skakar ju så i bilen ;)
efter det tog Tommy kort på bilen, så nu är han ute på blocket!

Haha vi gjorde en fuling och ställde bilen i värmegaraget under kronhallen, så nu tinar han ju ordentligt iaf ;) ibland får man göra lite dumheter :D

så tog vi en promenad hem, Tommy drog Hanna i pulkan och jag gick brevid och klagade om att det var så satans kallt och att jag minsann ville ha mina Uggs nu ;)
Hanna frös lite oxå, så nu sitter hon och tittar på barnen i bullerbyn och dricker varm mjölk, mys ^^


Att folk ska missuppfatta allt, och lägga sig i saker dom inte har med o göra, det förstår jag inte riktigt.
och sen verkligen förvränga saker osv, verkar tydligen bara vilja ha bråk. finns fler än du som har barn 24/7.. oj, du var tydligen ensam om det, men btw, det va inte dig jag sa det till och jag menade inte illa. jag sa; Hoppas du inte är bakfull i morgon när ******** kommer hem bara :) det va av omtanke, inte för att pika någon, och jag har själv varit bakfull när Hanna har kommit hem, så förstår inte varför du ens lägger dig i ? du känner ju inte ens mig.



ja det finns som sagt, folk till allt, bara att inte bry sig :)



Haha min söta Hanna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback