tisdag

Igår va jag och Tommy nere på stan, köpte ett par nya jeans te Hanna, hon behöver fler par jeans så tänkte att det va dags o slå te på rean och allt.. men oj vad billiga dom va, not. 150 kr för ett par barn jeans på rean! det kan man få vuxen jeans för liksom, men det är som vanligt med barnkläder, svin dyrt! det är väl antagligen bara för att man måste köpa nya kläder te dom typ jämt, eftersom dom växer så mkt, företagen är ju inte dumma direkt ;)

sen passa vi på och sprang ner på ojojoj och köpte lite nyårs prylar, vi köpte marsaller (stavas?) oxå, så du vet det Emma ! ;)

efter det så blev det bolaget, så nu är alkoholen te nyår fixat oxå, så nu äre bara lokalen kvar o pynta :P

så drog vi hem en stund, sen när vi skulle inta våran kvällsmat från max^^ så ringde Tommy till Tommy Ö, då visade det sig att dom satt och drack grogg där, och då vart ju självklart lilla Tommy ponken sugen, så vi drog dit, och tog oss en lite grogg ;)

Haha måste säga att det va en hel skum tjej där.. haha !
först så stötte hon som fan på Tommy, ingonera mig totalt, satt och rita massa grejor på ett papper och ville att Tommy skulle bestämma vad hon skulle rita. sen märkte hon att tommy och jag va tillsammans, då hade hon helt plötsligt pojkvän.. sen satt hon och pratade om att hon gjorde percing på sig själv när hon va yngre, ist för o skära sig, och när vi va ute i köket och rökte, så stack hon igenom en knappnål i  läppen på två sekunder :O haha fy fan!

men jag drog ur den ur läppen och sa vad jag tyckte och tänkte,då sa hon; det va bra gjort för jag kommer säkert ångra mig i morgon.. herregud..!

pratade med Hanna idag oxå, men idag skulle hon iväg o träna förstår ni.. haha vad goo hon är! mitt lilla hjärta :) <3

Haha Urban, som vanligt skit svårt o få med hela honom på bild! ;)


Bild från i sommras, saknar sommaren ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback