Det är fan i mig inte sant.. :@

När jag väl har blivet kvitt min förkylning som jag drog på mig i Sälen, gissa vad som kommer då?
jo Öronvärk, en tacker som bockar tydligen.

Gud och jag är nog ovänner på något vis, jag måste bara komma på varför så vi kan bli sams,
så han slutar slänga diverse sjukdommar på mig.

För er som inte vet så är jag ett riktigt öronbarn, men dom senaste åren har jag inte haft inflamationer fullt lika ofta som förut, men nu har det slagit till med full kraft igen, härligt.
Ännu mer härligt att min hörsel kan försämras ännu mer, ju mer öronont, ju sämre hörsel :(
Ska försöka kirra pencillin idag iaf, så kanske det går att undvika någorlunda.

Trött på alla sjukdommar nu, låt det bli sommar och varmt så kanske en får vara frisk någon gång.
en jävla rund gång är det oxå, först är jag förkyld, sen Hanna, sen jag igen och så där håller det på hela tiden, vi smittar varandra tydligen :P

aja färdig gnällt för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Åh, stackars dig. Jag är också ett "öronbarn" - och "halsbarn". Fick mandlarna bortopererade när jag var 15, men får fortfarande halsfluss (!). Är immun mot det penicillin man vanligtvis får :( Hoppas du kryar på dig fort!

2010-04-26 @ 11:32:50
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback