Det blir en stressig dag i dag.


Idag kommer det inte vara en lugn stund, så mkt att göra men så förbannat lite tid känns det som!
Först och främst ska jag städa lite, skura golv och damsuga osv så det är rent och fint här när vi åker och när vi kommer hem, Sen måste jag packa för 4 dagar till Hanna, så noga räknat så packar jag för 8 daga till henne, eftersom det är bäst att ha extra kläder med till henne, hon brukar se ut som att hon har rullat i en lerhög när hon kommer in, inte så fräscht för henne att springa runt i skitiga kläder kanske ;)
Sen ska vi hämta Susanne som ska med till Mormor och hjälpa till o passa Hanna, och efter det åker vi till marieberg, för vi måste ju allt ha lite nytt till Sälen hehe ^^ så måste vi hinna med bolaget oxå.. gah känner mig stressad redan nu!

Lämna nyckeln till Johan som ska vara katt och sköldpadde vakt oxå, och skriva en lapp till honom vad som ska göras, och även förklara riktigt noga för honom att han minsann inte ska ha fest här när vi är borta, vilket jag känner på mig att det kommer bli iaf:P

jag ska även packa till mig själv, och vad fan ska jag ta med mig?
Det är som vanligt med oss tjejor, jag kommer garanterat ta med mig halva gaderoben för 2 dagar :P

aja har inte tid att sitta här, men skriver säkert i kväll när allt är gjort ^^

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback