En gammal blå låda.

Idag fick Hanna en gammal blå låda av Tommy, han tog fram den ur skufen efter vi hade kommit hem från dagis, Hanna va så klart nyfiken och frågade vad det va i, och föreslog faktiskt att det va en katt instängd i lådan(!!) haha tokunge;), men allt Tommy sa va: Du får se när vi kommer upp.
självklart vart hon mer nyfiken då, men hon höll sig i skinnet och va jätte snäll, tog av sig overallen och skorna utan problem och gick sedan in på sitt rum med Tommy, och där fick hon öppna lådan och vad va det i då? - En jävla massa LEGO.

Ni skulle ha set henne hon vart helt stum, tappade hakan och vart nästan lite tårögd och fråga- Är det verkligen mitt? och Tommy svara: ja det är det, jag hade det här legot när jag va liten, men du får leka med det nu, jag är ju förstor för det;)

Haha dom va så söta då, så jag vart allt lite tårögd (av lycka så klart) ;)

iaf så gav hon oss världens smajl och börja bygga på en gång, och jag kan ju säga så här att Hanna slutade halv ett idag så vi säger att hon börja leka med legot vid 1, och klockan är 10 över 3 och hon leker fortfarande, plus att hon t.o.m vägra att äta mat förut, för hon va inte hungrig, och Hanna är alltid hungrig :)
så hon vart fäst vid det på en gång!

Tommy har ju haft legot länge i bilen, men det har inte funnits något bra tillfälle att ge henne det, men idag tyckte vi det passa perfekt, en liten påsk present så att säga! haha ^^

Kan ju även tillägga att hon är stolt över att Tommy och Morris har lekt med det där legot när dom va små :)

men nu blir det till att avsluta här!

bye bye

Kommentarer
Postat av: Sessan

Awwe, vilken fin gest att ge Johanna legot. :)

2010-04-01 @ 16:03:24
Postat av: Åsa

Ja eller hur, jag har nog världens bästa pojkvän och Hanna har nog världens bästa plast pappa :)

2010-04-01 @ 16:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback