Fixa balkongen :)

Jag och Tommy har kommit överens om att vi vill fixa balkongen, först så tänkte vi bara byta ut mattan mot en ny, men sen kom vi på att vi faktiskt vill ha trägolv där ute! Lite svårt att förklara hur det kommer se ut, och hittade ingen bra bild som skulle kunna visa er bättre heller, så jag överlåter det helt enkelt  till eran fantasi ;)

Vi har sedan en tid tillbaka bestämt oss för dom här möblerna eftersom det känns som att det både är min och hans stil:


Dom finns på jula, och så är det extra pris på dom oxå,
perfekt ! :D

Så långt har vi kommit i planeringen, och att vi även ska köpa såna där klister blommor som finns på Ikea,
och klistra fast under glasrutorna på balkongen, men där tog det stopp!
Jag vill inreda i chabby chic stil (Lantligt)
men kommer inte på något som känns så där jätte bra,
så kom gärna med tips! ;)


Kommentarer
Postat av: Sessan

Dom har jag. Dom är skitsnygga och vädertåliga, men var noggranna när ni sätter ihop bordet, för benen blir gärna lite snea och vinna:)

2010-04-29 @ 07:34:50
Postat av: Åsa

Aha okej =) det ska jag minsann ha i åtanke :D

2010-04-29 @ 08:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback