För trött

Egentligen orkar jag verkligen inte skriva, men det får bli ett par rader iaf, mest för att hålla mig vaken, så jag inte somnar innan prinsessan, det skulle nog inte sluta så bra isf ;)

Helgen var härlig, vi hade riktigt roligt, haha fast jag hade väl kanske lite för roligt.. för mkt alkohol i min lilla kropp :P
skriver mer om det någon annan dag ^^

Idag när vi hämta Hanna i Hallsberg så träffade jag Farfar, han krama om mig och grät som ett litet barn, och jag vart så jävla rörd, har aldrig i hela mitt liv sett farfar gråta, det är nog det värsta jag har varit med om!
Usch stackars Farfar, jag lider verkligen med honom.
Men en sak jag tänkte på mitt i allting va att Pappa är fan i mig Farfar upp i dagen, jag har aldrig sett det förut, men pappa är en exakt kopia av Farfar, till och med när dom pratar, lite fränt faktiskt :P

aja som sagt, jag orkar inte det här, skriver i morgon när jag förhoppningsvis är mer människa än jag är idag.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback