Glömde ju bort en positiv sak :D

För en tid sedan sökte jag ett jobb, dock bara ett sommar jobb men det är ju självklart bättre än ingenting, eller ja, jag har inte bara sökt ett, utan flera stycken, men idag fick jag svar på ett :D
Det stod så här:

Hej Åsa, 

Vi har nu läst din ansökan Sommarjobb i Värmland
 och sparat den tillsammans med övriga
intressanta ansökningar.
 Vi kommer att gå igenom samtliga sparade
ansökningar en andra gång
varefter vi återkommer när vi går vidare i

rekryteringsprocessen.

Om du undrar över någonting innan du hör av oss igen är du
alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Med vänlig hälsning / Tidningstjänst AB


Visst det säger inte att jag har fått jobbet,
men det är det första svaret jag
någonsin har fått, plus att jag verkar
intressant oxå, så det är ju ett plus i sig,
och får jag det inte så är
det ju inte hela världen, dom har iaf
lagt märke till mig ;)

ja det va allt från mig :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback