Jag måste skriva om en sak, innan jag glömmer bort den^^

Igår så tog jag och Hanna bussen hem, vilket ni redan vet, men jag glömde ju bort att berätta om en rolig händelse^^ det gick till så här: Hanna hade ett litet plastdjur i fickan som hon satt och lekte med på stolen framför, bara på ryggen så jag tyckte inte att det gjorde någonting, hon va väldigt inne i sin lek, och helt plötsligt tar hon sitt lilla djur och börjar leka i personen som sitter framför oss hår, haha han hade stans affro krull, så hon kan ju faktiskt med sin fantasi ha fått för sig att det va en djungel, i stundens heta! HAHA och samtidigt är jag tvungen att hålla mig för skratt och berätta för Hanna att man minsann inte får leka i andras hår, och speciellt inte folk man inte känner.
Killen kollade lite surt på oss men sa ingenting, som tur va för då hade väl jag inte kunna hålla mig längre!
När vi tillslut kom av bussen, vilket kändes som en evighet, så bröt jag ihop, jag skratta så tårarna sprutade ;)
Haha hade ni varit med så hade ni fatta det komiska, om ni inte gör det nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback