Onsdag, dagen jag trodde va Torsdag.

Jag har gått hela dagen och trott att det ha varit Torsdag och tänkt: Åh vad skönt i morgon slutar Hanna halv ett så då kan vi ha massa myspys hela dagen och vara ute och leka om vädret tillåter, ja en massa såna tankar, så fick jag mig en kalldusch när jag pratade med min syrra sköldpaddan som vackert förklarade för mig att det minsann va Onsdag, inte Torsdag, kände mig lite deprimerad en stund men det gick över, som tur va.

Idag har vi oxå varit hemma hos pappa/morfar och hälsat på, pappa va lite ledsen eftersom han precis hade kommit från begravningen men han va även lite glad för han hade fått träffat sin Morbror Uffe, som han inte har träffa på många herans år, inte sedan jag och Lotta va små, så jag kommer inte ens ihåg honom:/ men hoppas på att pappa fortsätter att hålla kontaken med honom, för han verkade ha varit ett stort stöd för pappis i kyrkan, tur att det fanns någon som "tog hand" om honom, det behövde han säkert.

aja.

efter vi hade varit där så tog vi bussen hem, och jag börja städa hela lägenheten, jag va så trött på hur det såg ut, allt jävla skit som låg framme osv, så jag tog tjuren vid hornet, som man säger.
kan säga att der faktiskt känns bättre i kroppen att det är städat, jag har liksom inte orka ta tag i det ordentliget sen Farmor dog, bara plockat lite och tagit det värsta, men nu är hela lägenheten kliniskt ren, och en stor sten har faktiskt lyft från mina axlar ;)

Jag och Tommy va även på invigningen av ica maxi idag, fast vi åkte dit helt ovetande om det, så vi fick en chock när vi kom in i affären, men vi fynda allt lite grejor ^^
Tommy boy köpte karlsonger och strumpor till sig själv, och jag köpte ett super gulligt örngott te Hanna som hon vart jätte glad för :) sist men inte minst så köpte vi en digital kamera för ca 800 kr, den skulle kosta 1500 kr i orginal pris har jag för mig, så där gjorde vi minsann ett kap! nåt invignigs erbjudande tror jag att de va, så ni får minsann skynda er att fynda :D

aja eftersom datorn cp:a så får ni bara en bild på örngottet:



Godnatt prinsessa står det, fast jag tycker att det hade sett bättre ut om det stod
"godnatt prinsessan" :P

(jadå, Hanna har lakan i sängen, jag höll bara på att bädda rent den när jag tog kortet,
tänkte så inte folk får vatten på kvarn)

Btw, fy fan vad fattigt det är att handla på Ica maxi, ellerhur? ;)

nä nu ska jag kolla till prinsessan så
att hon har det bra på sitt rum!
skriver i morgon!

over and out.


Kommentarer
Postat av: ulli

Ja & Johan va på Maxi i går redan :) Kollade ut genom mitt fönster och där stod det massa folk i kön, så då gick vi dit ;P

2010-04-21 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback