Sälen


Ja som sagt så va vi i Sälen i helgen, riktigt kul va det, mkt alkohol och nöjen, bla en scoter föreställning om jag inte minns helt fel :P
Haha jag och Tommy gick ut och gick en sväng, och så bestämde vi oss för att gå till baren och ta oss något bara, och det vart en redbull och vodka, och jag kan ju säga att det fan i mig va drag i den, och så drack jag två st plus någon shot och skit, så Lördagen är ganska borta för min del, men sånt kan ju vara helt okej oxå ;)

Söndagen när vi åkte hem så va jag sjukt bakfull, så jag bestämde mig för att dricka lite smått, så att jag skulle klara av hemresan, och det gick väl bra den första biten, men sen somnade jag en stund i bussen och när jag vaknade till så va jag fruktansvärt bakfull igen, så då var det bara att ta en Öl till, och sedan en till, vilket slutade med att jag vart lite full och va den enda som satt och drack i bussen, haha vilket nöje egentligen ;)
Men huvudsaken va ju att jag sköt upp baksmällan iaf ^^

Igår hämtade vi Hanna och jag kan inte beskriva i ord hur mkt jag hade saknat skitungen, fast hon va bråkig så bara njöt jag ;) ♥




Haha ja, en sån där halv bra bild på mig och Tommy från Sälen ^^

Kommer väl lägga ut fler bilder på FB sen skulle jag tro :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback