shoppat lite :D





Hello kitty läppglans, men det fick jag av Tommy hehe ;)



lite nya underkläder, tycker dom är jätte söta, och halva priset va det på båda ^^



En ny klänning me roset bak på ryggen, svårt att förklara, men den är
jätte fin på ^^
Btw så tvinga jag Tommy hålla upp klänningen ;)



Ett skärp att ha i midjan, skit snyggt till klänningen, tycker iaf jag :)

Köpte även ett par spetsleggings,
såna där som är helt i spets vet ni,
men dom fick jag tyvärr ingen bra bild på, så orka inte lägga upp dom :P
en liten ansiktsmask lyckades slinka med hem oxå ^^

Hanna och Susanne är hos Mormor nu,
och jag har packat alla kläder, så det är bara skönhetsprylarna kvar, duktig jag är ;)
Men nu ska vi åka till Kronis, och sen ska jag ringa och kolla om Hanna sover eller inte, så kanske jag
får säga godnatt en gång till :)

I morgon drar vi till sälen, härligt :D

men när man ska åka på en mini semester så behöver man en massa sånt här:



Jag tror det kommer bli en hård helg!! ;)

kanske skriver i morgon innan vi åker, annars är jag tillbaka på Måndag, ni får
vänta och se helt enkelt!

over and out

Kommentarer
Postat av: Sessan

Såna underkläder har jag också. :) Pojkvännen blev stum när jag visade mig i dom första gången. Hehe. :P

2010-04-16 @ 19:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback