Shopping igen :P

Jag har nog kommit in i en shopping period igen, som tur är så är jag rättvis, så den här gången va det Hanna som fick kläder, eller ja, egentligen va det ju hon som shoppa, för hon fick vara med och bestämma mkt själv, och även betala själv i kassan, och det klara hon minsann galant :)

Ett par solisar med Hello kitty på,
tyckte att hon skulle få dom eftersom hon har tjata så länge om dom ;)





Ett par nya tennis skor som blinkar när hon går fast det som avgjorde saken är nog
att det va pippi skor, hon syns lite grann om man kollar noga på
fliken ;)



En tröja som vi köpte inne på Lilla W.
Hanna vart helt förälskad i den när vi gick förbi, och jag hade inte hjärta att säga
nej när hon kom med dom där hundögonen, så vi gick in
och till min förvånning kostade den bara 50 kr :D
pga att det va extra pris på den, om man hade Karlskoga kortet,
Jag har ju inte det kortet, men jag fick den iaf till det priset,
så Thanks :D



En bild på själva trycket :)



Och sist men inte minst hennes nya vår och sommar jacka,
självklart rosa, jag är inte förvånad :P
Haha dragkedjan och fodret i luvan är grönt
ser lite små ful-snyggt ut ;)
kunde tyvärr inte få någon bättre bild på jackan. :/



Och här är blommorna vi köpte te Farmor..
någon dag efter begravningen så ska jag och Susanne
åka till graven och tända ljus och lägga dit en ros.

men nu är det färdig deppat, för snart ska jag se DH :)
ska plocka ut fröken ur duschen först ^^

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback