Väntar och väntar.

Börjar bli lite smått nervös nu, jag har ju sökt ett jobb, och fått tillbaka att jag verkar vara intressant men att dom ska göra ytterligare en "rensning" bland alla sökande innan dom bestämmer sig. Visst det är ett jävla skit jobb, egentligen, men det är ett jobb helt enkelt, och jag behöver ett, så hallå? ge mig jobbet nu, okej?

Är trött på att vara arbetslös och gå hemma, är även trött på alla kassa vuxen dagis man hamnar på efter en tid, det suger pung. Jag vill ha ett jobb, inte lära mig att söka ett, för det kan jag redan.
Ärligt talat så skulle jag i stort sett göra vad som helst för att få ett jobb, och känna att jag tjänar pengar, och faktiskt är "trött" på dagarna pga att jag har jobbat, inte pga att jag har gått hemma och städa diverse skåp för att få tiden att gå, för att känna att jag iaf har gjort någon nytta.

Jag kan knappt skilja vardag från helg längre, dagarna flyter liksom samman, och då är det illa.
så finns det någon där ute som har ett jobb till överst? hör av dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback