Wohow viktnedgång!


Haha oh my yes :D
53 pannor väger jag nu, konstigt tycker jag!
så som jag levde runt i Sälen,
men ändå nöjd som fan är jag ;)
Det har iofs inte blivet alls lika mkt, dricka, godis, chips och skräpmat,
men ändå, i Sälen borde jag ha gått upp 2 kg, inte ner ;)
3 kilo kvar till 50, och där stannar jag nog, har insett själv att
48 kilo kanske inte är någon höjdare att väga, känns lite för lite nu när man har växt upp lite.
Fast det är iofs bättre än 45 som jag vägde i flera år innan vikten hann ifatt mig ;)
men jävlar vilken snygg mage jag hade då... XD
höhö jaja, färdig babblat.

bye bye



En bild på mig och Tommy från sälen.
helvete det syns fan på mig att jag är bra sliten ^^

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, pga flytt har jag rensat ut hela min garderob, besök gärna min blogg. Tack

2010-04-21 @ 17:45:31
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Naw, vad fina ni var tillsammans! :)

2010-04-25 @ 13:50:45
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback