1 och ett halvt år idag!

Haha fast jag kom på det för några timmar sedan, jag och Tommy är inte direkt duktiga på att minnas "viktiga" datum ;) Men jag tänkte bjuda er på lite nya och gammla bilder på oss iaf, kan ju faktiskt vara kul att se om det har blivet någon förändring ;)



en gammal bild, från pip föra året, känns ju faktiskt som att man har förändras lite iaf!



en fest bild, från 27/11-09 står det iaf på kortet, så jag får väl lita på det ;)



En bild från Astrid Lindgrens värld, som jag aldrig tänkte visa någon, men så bestämde jag mig för att bjuda
på mig själv ;)



En gammal pusselipuss bild ^^



En bild från sälen ^^



Sabaton ^^



från Ullis och Johannas födelsedagsfest tror jag, det är Emma som är fotograf ;)



och den senaste bilden på oss, från Pip 2010 :D

1 år och 6 månader, och jag är fortfarande lika kär,
det måste vara ett bra tecken! ♥

Men nu måste jag ta hand om fröken trotts ålder!
tänkte slänga in lite nya bilder på henne här sen oxå, men
det får bli när hon har somnat!
Älskar min Hanna mest i världen, bara så ni vet ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback