cykelpromenad och lek!

Vi tog en promenad så här på kvällskvisten, Hanna "övningscykla" som vi kallar det och det går så bra så för henne, dock har vi satt dit stödhjul eftersom motoriken inte riktigt är där än, visst hon kan cykla utan att ramla omkull, men hon måste lära sig att hålla upp cykeln lite bättre, så vi tänkte att vi provar, och nu vågar hon ju mkt mer oxå, så det va en bra investering :) Tänkte bjuda på lite bilder på mitt lilla charmtroll :)


"hm.. vad ska jag hitta på för djävulskap nu tro
hälla sand på rutschekannan kanske?"




-"Mamma jag får inte vara med dom och leka!"

Haha tycker minen är så söt och klockren!



-"Le på kortet nu Johanna!"

"- glöm det, här får du tungan!"



"Men sluta ta kort nu kärring, om jag gör en grimas så kanske hon slutar?
nähä värt ett försök iaf!
"



"- okej då, jag kan väl bjuda på ett söt kort så kanske hon ger sig!
"



"äsch då, vad gör det att ramla omkull? det kan ju faktiskt vara ganska så roligt!"




"Åh vad snäll Tommy är som hjälper mig upp för backen, men jag hade ju kunnat klara
det själv, men snålskjuts är ju alltid snålskjuts!"

;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback