.................................

Känns inte helt okej nu, men bara att ta nya tag och gå vidare, det löser sig ju tillslut.
Eller i det här fallet får jag hoppas på att det löser sig, men det är jag själv som har ställt till det,
som vanligt!! Fattar inte varför jag alltid ska förstöra för mig själv?!

aja anyway, ska till studie gubben i morgon så förhoppningsvis är det bara att tuta och köra efteråt, jag hoppas på det iaf, jag behöver inte mer motgångar nu, jag har fått nog av dom!
Men med min tur så får jag väl avslag på studielånet eller något, skulle ju inte direkt förvåna mig så att säga.

sen finns det väl andra grejor som inte känns så  jävla ballt, men jag tackar så mkt!
schyst av dig, kompis.
eller är vi kompisar?
vem vet.

"Va positivt- du är vad du tänker
" jävligt lätt ordspråk att ta efter när allt bara blir negativt iaf! konstigt att jag har börja tröttna på ordet positivt?! "Va positiv det blir inte bättre av att vara negativ"
nähä som att det blir bättre av att vara positiv då? nä just det.



aja, Det här vart bara ett piss och skit inlägg, så lika bra att avsluta nu.


herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback