Förkyld som fan!

Jag hostar har ont i Halsen och börjar känna mig febrig! Just det här med febern känns inte alls okej eftersom det är "upprop" i skolan i morgon, bara att hålla tummarna för att den inte bryter ut. usch.
Annars går jag fasen dit iaf, eftersom det ändå bara tar ca 2 timmar, så är det lika bra att gå.
Annars är det väl lät hänt att jag halkar efter på en gång och det vill jag verkligen inte!
Så har jag inte 40 graders feber i morgon så befinner jag mig i skolbänken så är det bara ;)

Hanna är ute och leker med Viktor, va ett tag sedan dom lekte ihop nu, men alla behöver väl en break ibland antar jag ^^ Ska hämta henne snart, för hon måste minsann käka middag!
Vilket hon inte kommer vilja göra iaf, men här är det jag som bestämmer förstår ni! :P
Och jag vet även att hon är hungrig så jag "tvingar" ju inte direkt i henne mat.

aja i kväll så ska jag glo på den här filmen:



och käka lite godis o dricka coola!
hoppas den är bra!

aja

dra helvete!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tittade in en sväng :)

2010-08-24 @ 17:07:24
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Krya på dig! :)



I min blogg skriver jag om en jobbig uppväxt och jobbiga upplevelser jag fått vara med om i mitt liv.. 100 % Sanning! Titta in här om du vill läsa: http://sandratjulins.blogg.se/category/barndom.html

2010-08-24 @ 18:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback