inte blogga på ett tag.

Har inte haft ork, har känt mig lite nere dom senaste dagarna eftersom jag inte kom in på skolan, men kommer antagligen in efter jul. Men det känns inte så himla ballt att knappt ha en krona tills dess och tvingas leva helt och hållet på Tommy, han bryr sig inte, det har han sagt men jag känner mig som en jävla snyltare.

Jag va så säker på att jag skulle komma in, så min plan B är ju inte så jäkla genom tänkt, att jag ska börja på arbetsförmedlingen igen, som jag hatar! Grejen med det är ju oxå att då måste jag gå där 3 månader innan jag kan börja få pengar, och då börjar dom pengarna rulla in lagom tills jag börjar skolan = inte värt det.

Känner mig som en jävla fattiglapp just nu, vilket jag oxå är! :P

Jag får ju ca 2000 tusen kr i månaden men den här månaden kommer alla dom pengarna gå till oväntade räkningar som kom in, det blir dyrt ibland (nej jag har inte köpt grejor för 2000 kr) Utan det är helt andra saker som jag inte vill skriva om här i bloggen.

Känns jävligt jobbigt och pinsamt att be Tommy om pengar till ett par gummistövlar till fröken, dom hon hade gick oväntat sönder i hällen, väldigt smart tidpunkt prinsessan! ;)
Men jag måste ju, hon måste ju vara torr om fötterna!

aja slutgnällt nu, jag har det ju ändå bra iaf, en underbar pojkvän och en underbar skitunge, det finns dom som har det värre ♥

Skulle faktiskt vilja supa, tänka på något annat än bekymmer, men jag har ingen barnvakt.. eller ja mormor sa kanske igår, så det kanske blir något iaf? men vågar inte ropa hej än!
Men får vi barnvakt mot förmodan så drar vi väl till lilla söta Linda-marie! :D

Nä nu orkar jag inte skriva mer!

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback