Jag kom in, jag kom in, jag kom in!!!! :D :D :D :D

Jag kom in på skolan!
tjoho!!
Börjar nu på Onsdag, så jag måste helt enkelt ha missuppfatta studievägledaren när
skolan skulle börja :D
yeeeeey:D

Känns bara lite halvt träligt att jag har gått och varit deppig i en hel jävla
vecka utan orsak.. ;)

hehe jag är sååå nöjd nu :D



Det här kommer väl vara jag dom närmsta 2-3 åren:



Men det kan jag allt bjuda på ;)

Nej dags att ta tag i städning och grejor oxå,
om inte det får vänta tills Tommy har åkt och jobbat.. och det får det nog ;)

aja, va bara tvungen te att "skvallra" lite:D

over and out.

Kommentarer
Postat av: ulli

Grattis ;) då blir du en pluggis då ;) men det är ju värt varje dag , tänk när du är klar sen.. :)

2010-08-23 @ 17:28:54
Postat av: Åsa

Tack ;) Haha ja jag ska bli en riktig pluggis! ;)

Ja det blir underbart när jag är klar, då kan jag ju äntligen ha en ärlig chans te jobb ^^

2010-08-23 @ 18:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback