Vulkan marknaden

Trevlig kväll igår, allt som behöver sägas ^^

Idag har jag varit på marken i Degerfors, köpte mig ett linne och en HATT! haha äntligen slog jag till, det trodde jag väl aldrig ;) Kanske kommer upp en bild på det sen, tyvärr såg linnet helt konstigt ut när det satt på, så får väl ta med det till Loppisen nästa helg ^^

Tommy köpte sig en skit snygg tjocktröja, han är skit sexig i den bara så ni vet! ;)

Annars va väl det mesta bara skit egentligen, men kul att komma ut och träffa lite folk, träffa Lollo där oxå, och hon har fått en sååå mysig mage, bara 4 veckor kvar för henne! Tiden går minsann bra fort! ^^

Idag vet jag inte vad det blir, vi är bjudna på fest i rudskoga, skulle väla vara kul att dra dit och träffa Tommys gamla kompisar, men han är ju lite sjuk och så är det de dära med skjuts som skiter sig så det blir väl antagligen inget! Orkar inte sitta hemma heller, men orkar inte festa... Men något får vi allt hitta på!

Jag börjar bli gammal och torr, drack nästan ingenting igår och inte är jag bakis heller, men supa det tilltalar mig inte längre, men det kanske är bra ^^


Btw, jag är bra sugen på att flytta, få en nystart är nästan lite inne på att flytta ifrån Karlskoga men ändå inte, man vet ju liksom vad man har, men inte vad man får.

Men ibland skulle de vara gött att få en riktigt förändring i livet.

aja det va väl allt från mig!

puss puss ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback