Lördag.

Tror minsann att jag och Tommy såg
årets sämsta film igår!
haha det handlade om en jätte haj som va 30 meter lång..
aja ni fattar!
Men det va världens sämsta skådespelare,
tjejen fick en "panikatack" och det såg mest ut som att hon
inte visste vad hon skulle göra ;)
Hajen syndes lång väg att den va datagjord, den såg nästan tecknad ut..
Haha måste jag säga att jag garva mig igenom nästan hela filmen? ;)

aja, idag vet jag inte riktigt vad jag och fröken ska hitta på,
Tommy jobbar ju helgen, som jag hatar :/
Men sen är han ju ledig en hel vecka, och det är ju bra ^^

I morse väckte Hanna mig och sa: Mamma jag väcker bara dig
för att jag vill säga godmorgon, sen gav hon mig världens kram och världens puss :D ♥
måste jag säga att jag skutta ur sängen frivilligt efter det? ;)



Bild från google.

anyway, det här är min dröm katt!
dom är så otroligt vackra!
hehe och vill ni veta en sak? jag får köpa en,
bara jag sparar pengar till det själv :D
Det kan det ju nästan vara värt, eller vad säger ni? ;)

Det blir ju nästan som yin och yang här hemma,
Urban som är nästan hel svart och den andra sötnosen som
är i stortsett vit ;)



Det va ju prat om en annan katt, som va helvit, dock är hon 4 år.
Vi skulle ta henne, eftersom annars skulle hon avlivas, men
det verkar tydligen inte vara på tapeten längre, för jag har inte hört ett skit om
det mer.
lite synd, för den katten är så himla vacker och underbar,
men bra om den får stanna hos den "riktiga" ägaren iaf ;)
Men blir det så iaf, för man kan aldrig veta, så kan jag ju inte köpa
en helig birma, men det märks med tiden :)

Hoppas jag får råd att spara till katten ^^

aja nog tjatat nu!

puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback