Så underbart söt! <3



Charlotte!
min lilla kusin, som jag aldrig har träffat
Det är Davids och Alexandras barn :)
en av mina morbröder från Australien vet ni?

Tror att David och Alexandra bor i London nu,
men jag är inte helt hundra!

ni får en familjebild på den underbara familjen oxå:



Jag vill träffa dessa vackra och underbara människor nu!


Jag ska lära Charlotte allt jag kan,
alltså alla fula ord jag kan på Svenska,
hehe då blir nog David glad ;)
tror han förstår mer än Alexandra iaf ^^

Nä men skämt o sido, det skulle vara kul att träffa dom innan
Charlotte blir vuxen iaf!

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hih tack, vad gör du annars då?=D



Http://smekizz.blogg.se

2010-08-27 @ 11:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback