Saknar!

Jag saknar min lillasyster till tusen!
fan för det här säger jag bara!
Jag har träffat henne en enda gång i sommar, bara en gång!

Men allt ont har ju även något gött med sig, hon
har flyttat till en fosterfamilj, hon blir kvar det här året där iaf.
Hon har en egen häst, en bra kost som har fått henne att äntligen gå ner i vikt!
hon har världens bästa foster mamma, men det tär på mig att jag inte får tag på henne!
dom har så dålig teckning förstår ni, och jag har inte lyckas få tag på hem nr dit ännu,
och hon är aldrig ute på face längre.
Men jag förstår henne, hon har ju en häst att ta hand om!

Hennes liv har precis blivet till det bättre,
och jag måste låta henne leva det. ♥

och sen innan ni börjar fundera så måste jag försvara pappa,
han får träffa henne hur mkt han vill, ha henne exakt när han vill,
hämta henne när han vill osv.

enda skället till att pappa inte kan ta henne, är för att han har hand
om dom två barnen som behöver mest tillsyn, plus att han har Annelie att tänka på,
men det behöver vi inte gå in på här.

vill bara klargöra att pappa INTE har förlorat vårdnaden
och att syrran får flytta hem till pappa när hon vill
jurdiskt sätt.

så nu spånar vi inte mer i det här :P



MISS YOU
BABY! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback