ska kolla på film med mitt hjärta:)





Den här filmen blir det :)
hade helst vilja se den på bio, men det är ju så förbannat dyrt ^^


Jag har även tänt ljus i hela vardagsrummet
(som även är helt omgjort nu, lägger ut bilder på det i morgon^^)
Så nu ser det nästan så här mysigt ut:



Hehe men bara nästan ^^

blir väl till att popa popcorn oxå,
så vi kan ha en massa myspys,
det gillar vi extra mkt! ♥



Hehe kul att ha lite bilder i inläggen oxå, alla är från google btw.

Hanna somna för en stund sen, stackars lilla tjejen,
hon börjar bli förkyld, inte ok!
hoppas på att det är en lättare förkylning iaf,
för dagis vill hon ju inte missa för allt i världen ;)
mammas lilla ängel



Hehe fröken kamera kär ^^
fast här ska vi inte va söt inte, fulast grimas vinner ;)
älskar verkligen den här lilla tjejen! :D ♥
och vet ni vad det bästa är?
att hon är min alldles egen skitunge,endast min! :D


klickbara bilder btw.

aja..

dra helvete! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback