skola

Ja det gick bra att skriva in sig i skolan eller vad man ska kalla det,
men i morgon ska jag dit igen, ska på ett enskilt samtal som tar ca 10 min,
och sen få tag på Svenska läraren eftersom första uppropet drog över tiden så missade jag det
uppropet, men det ska tydligen inte vara någon fara :P

Annars så är Tommy sjuk, han har åkt på feber,
känner mig oxå febrig men som ni alla vet så kan inte mamman i familjen vara sjuk,
så det är bara att bita i det sura äpplet och ta hand om allt ;)
Kändes ganska bra att faktiskt gå till skolan fast jag vakna med svullna ögon,
slemhosta och frosa, men vi tjejor klarar ju bättre av att vara sjuka än killar, det är ju bara ren
fakta ^^

Där i mot ser jag inte fram i mot att gå till dagis och hämta Hanna,
genomförkyld och i spöregn.
Jävla idiot som tog vårat paraply, ingenting får man ha ifred! ^^
fattiglappar.

aja, kanske ska ta 5 så jag är lite piggare sen när det är dags
att hämta fröken löken!



byec bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din blogg. :)

Http://smekizz.blogg.se

2010-08-25 @ 22:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback