stackars Hanna banan!



Ingen bra bild, men ni ser lite iaf!
tycker så synd om min lilla tjej, värre känns det att
det bara är att vänta ut det oxå, skulle vilja att fingret läkte nu!
Men bara att fortsätta att plåstra och tvätta!
Haha men jag måste säga att det va ju det bästa fingret hon skada,
alltså fuck you fingret, så varje gång hon visar någon sitt plåster så pekar hon finger ;)
lite roligt kan man ju ha iaf!


Haha va kul igår när Tommy kommentera att det va fuck you fingret då säger Hanna:
- Åhhh neej! mitt fucko finger!
:D

haha hon va bra söt då^^

och, så får ni hålla tummarna för mig, att jag får bekräftelse på att jag är antagen till
komvux kurserna i morgon, okej? :P

sänder även en tanke till fröken Morris som är ny opererad,
hoppas att hon mår bra efter omständigheterna! :) ♥

aja nu ska jag snart plocka ut fröken hårdrock från duschen,
så ingen ide att skriva mer!

over and out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback