stress, stress och åter stress!

Ja, just nu är jag nog mer stressad än jag någonsin har varit, hujeda mig säger jag bara. Det vär ganska jobbigt att man ska vara på 3 ställen och helst samtidigt under en dag, det är pappers arbete hit och dit och det är samtal som ska ringas och det är saker som ska fixas och så är det alla slut räkningar osv, det är nya försäkringar som ska fixas, dagis tiderna ändras hela tiden just nu, eftesom skoltiderna inte är helt hundra än. och mitt upp i allt det här så ska jag plugga.. HERREGUD!!

Men än så länge så klarar jag det, jag vet ju att den mesta stressen försvinner på Onsdag, då är jag fri som en fågel ;) bara att härda ut ffs! Fick reda på i Fredags tror jag att de va, att jag får studielånet oxå, så bara det är ju ett stort plus i kanten mitt i all denna stress, i och med att jag fick reda på det, så la sig ju nerverna lite oxå, för nu är minsann ekonomin ordnad, och jag slipper leva på Tommy ^^

ajust ja, Loppisen i Lördags gick bra, vi sålde för runt 600 kr, och tjäna ca 300 där någonstans, måste säga att det är väldigt bra, för det dugga ju inte tätt med folk direkt ^^
Hoppas på att det blir en Loppis i Degerfors snart oxå, för det är fasen kul att stå på loppis, plus att vi fortfarande har skit att bli av med, och mer kommer det ju bli när jag äntligen får "tillgång" att göra vad jag vill med lägenheten :D
Yeeey :D Ska bli gött att få det lite mer som mitt om ni förstår hur jag menar ^^

på tal om lägenheten så ser den just nu ut som en jävla svinstia rent utsagt, men jag har inte tid eller ork att ta tag i det nu, det blir på tok för mkt.
Men på Torsdag så ska jag storstäda, tills dess får det vara lite daglig städning, det får duga.
går ju inte att förvänta sig att kronblom lyfter ett finger fören jag gör det heller, så bara att härda ut.  ;)

Aja ska väl fortsätta o plugga lite granna här, har tvätt i maskinerna oxå, så den får jag inte glömma bort.
skönt att Hanna slutar vid 3 i dag så jag hinner få allting gjort.
på tal om det, hon va inte vidare glad i morse när hon fick komma en halvtimme tidigare till dagis och sen få reda på att jag inte skulle hämta henne fören vid klockan 3. stackars mammas ♥, men vad kan jag göra liksom? behöver ju den studietiden, annars blir det ju inte vidare bra.
Men det sved lite i hjärtat när hon vart så ledsen och arg.
Det är väl lite mitt fel oxå, jag skulle ha förberett henne bättre, för jag vet ju att hon faktiskt behöver det.
Men nu har jag iaf lärt mig en läxa. :P

hehe vart visst ett långt inlägg iaf, men jaja jag har ju inte blogga på ett par dagar så jag bjuder på det ^^



Hehe min skitunge, lika härjig som vanligt ;)

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback