thada :P

Jag och rubriker vet ni! Igår så vart det att vi drog te jack, helt oplanerat och grejor det vart riktigt kul! Carro och Nattis kom oxå dit så det sluta med att vi satt och drack ihop! När vi vart lite runda under fötterna så börja vi avrunda, jag trodde då att vi skulle hem, men icke! Det sluta med ett besök på statt, va ganska kul faktiskt jag har inte varit på krogen, på hela sommaren, så gött att komma ut lite ;)

Tyvärr så vart jag av med min hatt inne på statt! jävla puckon säger jag bara! Johan hade på sig den, (han vart helt kär i den) och så gick han in på killtoan, la Hatten i fönstret och skulle pissa och när han vänder sig om är den borta!

Vad finns det för mening med att sno en hatt liksom?! Hoppas fan på att personen får löss eller något, fast det är väl i stort sett omöjligt med tanke på att varken jag eller Johan har det, men en kan ju alltid hoppas ;)

aja jag fick iaf en bild på mig och hatten innan
den försvann:



Haha yes jag är alltid så jävla snygg på mina ego bilder,
men jag bjuder på mig själv iaf!
Haha jag vågar liksom lägga upp kort där jag inte ser helt perfekt ut ;)

anyway.

Snart kommer Hanna hem, Mormor kör faktiskt hem henne för en gångs skull!
gött att slippa åka till Hallsberg faktiskt ;)
Tvätt tid har vi idag oxå, jävligt smart dag vi valde måste jag säga,
men men tvätta måste vi, annars får vi gå omkring nakna,
och det vill vi ju inte ;)



saknar min lilla skit unge så det värker i hjärtat,
men dom är nog snart på väg hem :) ♥
när hon kommer hem så ska jag pussa och krama sönder henne,
eller bara nästan ha sönder henne, ja ni fattar vad jag menar ;)



aja dags att avrunda, börjar liksom bli fruktansvärt hungrig oxå känner jag.

slänger in en till bild som Lena har tagit:



ett gulligull kort på mig och Tompa boy! ;)

nä nu har jag väl inge mer att skriva!

bye bye

Kommentarer
Postat av: Mallan

när vi ser hatten så snor vi tillbaks den ;) Jättefint kort på dig o tommy! :)



*kram*

2010-08-22 @ 18:09:55
Postat av: Anonym

Haha lätt att vi gör! :D

tack så mkt! ^^



Kram :)

2010-08-22 @ 20:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback