tråkigt..

Jag har fruktansvärt tråkigt, Hanna är och leker med Viktor dom ska åka och plocka svamp, kantareller om någon undrar, och kvar här hemma blir jag! Helt ensam helt lonley! Vad ska jag hitta på? förutom alla tråkiga måsten för det finns det tyvärr gött om, kanske ska gå och posta lite brev iaf, då är det ju säkert att dom kommer iväg på Måndag, och kanske städa lite till, det behövs ju alltid.. Hannas gaderob skulle ju behövas rensas, igen.

Mat måste jag ju oxå göra, inte för att jag har lust med det för det är så fruktansvärt varmt! Blir ju en chock när en har vant sig vid att det är lite mildare ute och helt plötsligt är det utomlandsvärme! termometern står på 27 grader här och det är 30 grader inne! gött att det inte fanns någon tvättid idag, fick ta en på måndag så hoppas på att det är en perfekt tvättdag då! =regn ;)

Borde kanske passa på att sova, och ligga ner och bara vila.. men jag känner mig så rastlös!

aja nu har jag fått gnälla lite iaf!






Hanna när vi va ute i skogen och plocka blåbär, hon ser ju så road ut ;)



Haha min sötnos ute i skogen ;)
Han har fasen alltid samma fotomin, har ni
tänkt på det? ;)
(När han är medveten om att någon tar kort på honom, och han är seriös
annars brukar alltid tungan vara ute på hans oseriösa kort ;) )



ett kort från tidigare i sommar, när vi va "barnvakt" till Viktor :)
Hehe båda två ser rätt så roliga ut måste jag säga:P

aja.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback