tyvärr så står hösten/Vintern inför dörren..

Så jag har börja kolla efter lite höst/vinter kläder bara för att vara ute i god tid för en gångs skull, dock har jag inte beställt något än, eftersom jag vill va säker på att jag har valt det "bästa, till rätt pris" men jag hitta iaf en jacka och en overall som verkar vara rätt okej:


Jackan: hade inte fått några omdömen än,
men va ett helt okej pris för en jacka som hon kommer
använda ungefär 2 månader och aldrig mer.
Det som stod om den lät oxå bra, så bara att hålla utkik efter
kommentarer, så får jag se lite vad andra tycker om den ;)



Overallen: Hade fått väldigt bra omdömen och inget negativt alls,
väldigt hyffsat pris om det är så bra kvallitet som alla säger,
lite över 300 kr bara, och är den varm står i mot snö och kyla och
slask så är den värd varenda krona, grejen är ju bara den
att man väldigt ofta kan bli lurad på lite billigare overaller,
så det kan va rena skiten, men det verkar ju iaf som att
den inte är det, och då är det ju toppen ;)

Men som sagt jag har inte beställt något än, men får väl göra det
i slutet av månaden, eller nästa månad kanske:P

aja, nu ska det iaf beställas i tid, det är en sak som är säkert ;)

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback