yes :D

Hade ett litet seriöst talk med min man  förut, va skönt att prata lite "allvar" för en gångs skull!
Skönt att vi båda faktiskt förstår varandra, och nu antar jag att ni vill veta vad vi prata om?
jo, vi ska göra slut, bara för att vi behöver komma ifrån varandra, förstår ni?

HAHA:D

Nej så illa är det inte, men vi prata om att vi behöver mer egentid med varandra, alltså bara han och jag!
Hitta på roliga grejor ihop helt själva och inte bara sitta och glo på tv/datorn ihop, när Hanna sover osv.
Nu får ni inte missförstå mig, men oftast så är det ju så här: Jag, tommy Hanna, hittar på något osv.
När vi har barnvakt så är vi med kompisar och festar, eller något annat, när vi reser så är det med kompisar.
SJÄLVKLART tycker vi att det är skitkul att vara med familjen, festa med kompisar och resa med kompisar det är inte det jag menar nu, utan bara att vi faktiskt kan hitta på något skoj ihop bara han och jag någon gång bort i mellan, vilket jag tror att alla par behöver :)

Bara få rå om varandra helt enkelt!
så förhoppningsvis så blir det snart något kul, bara för oss :D och jag hoppas verkligen att ingen kommer misförstå det här inlägget nu, för jag menar absolut inget elakt eller negativt överhuvudtaget!

Älskar ju er oxå, förstår ni väl? ;)





Älskar dig Sötnos, snart 1 år och 6 månader tillsammans!
tiden går fort när man har roligt! :) ♥
trodde aldrig att en "jävla karl" skulle kunna göra mig så lycklig!
Men där hade jag minsann fel,
och jag är ingen mans hatare längre.
;)

btw, extremt snygga frisyrer va?
haha det regnade ju inte lite den dagen!

Men nu ska jag hjälpa till och hänga in tvätten,
så vi kan mysa ner oss i soffan sen!

tackar min lyckliga stjärna för mina två älsklingar ♥
jag är inte hel utan er!



over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback