årets näst sista dag!

Och jag håller på och städar, inte för att det egentligen behövs, men på nyårsafton ska det vara fint och nystädat och eftersom jag absolut inte kommer hinna med sådant i morgon så får det bli idag ist (:

Min Klänning från Nelly kom igår, satt hur bra som helst, lite lös över brösten bara, men när jag testade den så hade jag en sån där mjukis Bh så tror nog att den kommer sitta som ett smäck i morgon ^^ (alltså en Bh som inte lyfter upp mina En liters påsar överhuvudtaget) ;)

Hanna vaknade klockan 09.00 i morse om jag inte minns fel, och då vaknade givetvis jag på en gång oxå, och går upp för att göra morgon rutinerna, och så frågar Hanna: Mamma varför går du upp, vi kan sova en stund till! Haha ungen va trött, och det hör ju inte till vanligheterna!

Funderar på om jag ev kanske skulle hinna färga håret till i morgon.. typ brunt eller så.. det röda väntar jag med ett tag tror jag.. haha beslutsångest AB!

Nää.. kanske borde käka någon frukost innan jag fortsätter, eller jag vet inte om jag orkar, är inge hungrig!
Men slö är jag.. men det fixar vi med lite kaffe (;

aja i fall jag inte hinner blogga i morgon så vill jag passa på att önska
er ett riktigt gott nytt år! :D

Hejdå år:



Du hade både dina bra och dåliga stunder,
men den bästa delen av året, va nog det sista halvåret!
bye bye, herrå herrå!


och

Välkommen år:



Hoppas att detta år kommer bli fyllt med mkt gläjdeämnen och god hälsa
och allt annat sånt där dravel som en annan inte orkar dra upp här!
(;

och till er andra:



Ha en förjävla bra nyårsafton! :D

(ps. Ulli och Malin, se till så inte båten sjunker nu!ds) (;



Kommentarer
Postat av: ulli

Ska tat lugnt ;)

2010-12-31 @ 09:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback